lördag 16 maj 2009

Ikväll är det dags!

Ikväll är det dags för final i Melodifestivalen. Ja, ni förstår ju vilken gammal stöt jag är när jag uttrycker mig på det viset. Inget "Eurovision Song Contest" här inte!
Jag tycker verkligen att Malena Ernman och La Voix är jättebra, men låten är betydligt bättre på skiva än den var under tisdagens semifinal. Hoppas "nån" kan fixa till ljudet.
Och ja, jag erkänner. Jag har sett samtliga svenska deltävlingarna, svenska finalen och de båda semifinalerna, och jag kommer att titta ikväll också. Så det så! ;)

3 kommentarer:

  1. Jaha, men då är jag också en gammal stöt:) Hurra!

    SvaraRadera
  2. Du får stötta mig så stöter jag på dig.
    Malena var för övrigt värd en betydligt bättre placering!

    SvaraRadera
  3. Lite stött blir man allt. Finland jättesist, Malena inte mycket bättre placeringsmässigt alltså.

    SvaraRadera