onsdag 24 december 2014

God Jul!

Så är då julafton här. Mamma och hennes sambo kommer klockan två, men vi har redan dukat fram fika. Det står sju sorters kakor på ett fat. Min yngsta dotter har bakat allihop, och jag är väldigt stolt över henne. Där finns kokostoppar, chokladsnittar, hallongrottor, jitterbug, maränger, negerbollar och pepparkakor. Vi ska även ställa fram saffransbullar, som hon har bakat. Ni vet, grovdoppa först innan man får ta några kakor! ;)
Även julgodiset är framtaget. Bland annat tre sorters kola, som min äldsta dotter har gjort, så  jag är mycket stolt över henne också.
Den äldsta dottern vill att vi har tomte som vanligt, fastän hon är 16 år. Men jag hittar inte masken! Ångest!
Men jag får väl säga som Ikea: Lugn, det blir jul ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar