tisdag 7 mars 2017

Utlottning - Det lilla bageriet på strandpromenaden

När jag var på bokrean, köpte jag Jenny Colgans Det lilla bageriet på strandpromenaden till hustrun, men det visade sig att hon nyss hade läst den. Hon har den själv, fast i pocket.

Så då tänkte jag att jag lottar ut boken här på bloggen. Reglerna är enkla:

1. Skriv i kommentarsfältet att du vill vara med (1 lott).
2. Berätta om utlottningen på din egen blogg (1 lott).
3. Berätta om utlottningen på Facebook eller Instagram (1 lott).

Punkterna 2 och 3 är givetvis frivilliga! Men skriv i kommentarsfältet om du gjort något av detta.

Tiden går ut den 16 mars kl 23.59. Jag berättar här på bloggen den 17 mars vem som vunnit.

6 kommentarer:

  1. Jag har tipsat på instagram (barnboksbloggen)

    SvaraRadera
  2. Och jag har också skrivit om tävlingen på min blogg barnboksbloggen.se

    SvaraRadera
  3. Detta lät ju jätteintressant så jag vill gärna anmäla mig till utlottningen, och jag har skrivit om det både på bloggen och på min instagram @bokcamilla

    http://mittbokintresse.blogspot.se/2017/03/utlottning-av-bok-hos-bloggen-mina.html

    SvaraRadera