lördag 30 mars 2013

Konstutställning i Ingmår

Idag åkte jag till Ingmår utanför Sunne, för där var det en konstutställning. Karina Johansson var en av utställarna. (Bilden bredvid visar en av hennes tavlor, även om den inte var med på den här utställningen.)
Tusan vad den kvinnan är mångsidig. Hon har givit ut två böcker (Bara en pärla och Utan egen vinning) och dessutom målar hon jättefina tavlor.
Jag blir så avundsjuk! Men inte missunnsam! Karina är en jättego tjej och jag är uppriktigt glad för hennes skull.

2 kommentarer:

  1. Tack goa Robert, vad fint du skriver! Blev jätteglad när du dök upp, att de man känner kommer när man har utställning betyder jättemycket! ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Nån gång, när jag får råd, ska jag köpa ett konstverk av dig. Gärna en där du fångat ljuset så där fint som jag såg på ett par av tavlorna.

    SvaraRadera