fredag 7 januari 2011

Let's Dance

Klart en måste hôlle på Tina Thörner i tävvlinga! Gôtt mos!

5 kommentarer:

  1. Ja, det så klart :-D Inte för att jag ser på programmet... men ändå! Annars är hon hästtjejen från min hemtrakter...

    Kramar <3

    SvaraRadera
  2. ja, vi värmlänningar måste hålla ihop :)

    SvaraRadera
  3. Pennelina, jag visste inte att hon var hästtjej. Jag trodde det var rally för hela slanten.

    Karina, ja visst är det så! :)

    SvaraRadera
  4. För första gången i mitt liv såg jag ett helt avsnitt av Let's Dance. Oksana, det lilla yrvädret i den grönglittriga trasan, var bäst på plan. Björn Ranelid verkade ha träningsvärk från alla allsvenska matcher med Malmö FF. Bagge och Weise var plumpa. Systrarna Graaf både ha dansat pardans. Hon den tyska göteborgskan var bäst i juryn. Tina Thörner var helskön. Frank Andersson borde ha dansat i brottardräkt. Alexander Rybak kommer att vinna, eftersom alla tjejer från 15 till 55 älskar honom. Husbandet slaktade Robyns annars så härliga hit "Dancing on my own".

    Håkan Tendell

    SvaraRadera