tisdag 21 augusti 2018

Veckoutmaning: Höstens måsten

Tisdag och veckoutmaning från Kulturkollo. Temat går i höstens tecken. Så här skriver Lotta: Tipsa om det bästa som händer i höst! Det kan vara böcker, film eller tv. Eller kanske någon teaterpremiär eller konsert som inte bör missas. Dela med dig av dina allra mesta måsten i höst!

Då tar jag upp tre saker.

Tomas Ledins show Skarp läge deluxe är på turné och den 29 september ska jag och hustrun till Löfbergs Arena i Karlstad. En födelsedagspresent från mig till hustrun.

Samma vecka är det dags för Bokmässan i Göteborg. Och den här gången ska jag vara med på ett litet hörn. Min nya roman Ingenting att se släpps i Värmlandsmontern och jag blir intervjuad på scenen söndagen den 30 september klockan 15.30.

Slutligen den 16-17 november arrangeras den årliga Värmlands Bokfestival på Nöjesfabriken i Karlstad. Och givetvis kommer jag att vara där för att sälja mina böcker. Möjligen blir jag intervjuad på någon av scenerna om min nya roman Ingenting att se.

6 kommentarer:

  1. Kul att du ska göra debut på Bokmässan, i den finaste staden!

    SvaraRadera
  2. Roligt att boken släpps på Bokmässan och att du ska vara med på Bokfestivalen! Det blir bråda dagar i höst för dig!

    SvaraRadera
  3. Vilken spännande höst med boksläpp! :)

    SvaraRadera