måndag 26 december 2022

Blir det någon kaosutmaning 2023?

Jag undrar om det blir någon kaosutmaning 2023. Någon bokbloggare har totat ihop en sådan de senaste tio åren. De bloggar som hållit i det har varit:

  • 2013 How hollow heart are full
  • 2014 Pocketlover
  • 2015 Sagan om sagorna
  • 2016 C. R. M. Nilsson
  • 2017 Sofies bokblogg
  • 2018 Fröken Christina
  • 2019 Mina skrivna ord
  • 2020 Mias bokhörna
  • 2021 Mitt bokintresse
  • 2022 Scyllas hylla

Är det din tur 2023? Vilka punkter som varit med i kaosutmaningarna kan du se om du klickar på respektive kaosutmaning överst på min blogg (utom 2013-2015 då jag inte var med).

10 kommentarer:

  1. Jag undrar också, liksom Camilla (Mitt bokintresse) som var inne och frågade hos mig. Mösstanten kanske? Mrs Calloway? Tant Augusta? Pepparkakshuset?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som utmärkta förslag allesammans.

      Radera
    2. Jag som var inne både här och hos Scylla för att kolla om någon tagit upp stafettpinnen för nästa år ;). Jag kan absolut ta över inför 2023. Det här är ju min egen favoritutmaning så det vore ju dumt att inte bidra till att den fortsätter. Jag klurar på listan lite och publicerar ett inlägg om ett par dagar om ingen annan hunnit före då.

      Radera
    3. Perfekt, kör du, Tantaugusta!

      Radera
  2. såg du att Selma Lagerlöfs Jerusalem finns i svtPlay:

    https://www.svtplay.se/jerusalem

    SvaraRadera
  3. Tant Augustas tekopp vill ta över Kaosutmaning 2023

    SvaraRadera