torsdag 7 januari 2010

¿ʇǝʞɐʇ ı ɐuɹɐʞɔɐlʞ

¡ʇuäʌɹǝuɥɔoddn sǝlǝpllɐ ƃuıʇllɐ suuäʞ puɐlqı

10 kommentarer:

  1. ¡lnʞ

    Härlig start på dagen :o)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. ɾɐ' ıqlɐup ɟåɹ ɯɐu sʞoɾɐ ʇıll pǝʇ¡ :)

    SvaraRadera
  3. Men hur bär ni er åt????Jag tycker det är jobbigt att stå på huvudet för att läsa....

    SvaraRadera
  4. Hur i hela friden får man datorn till att skriv baklänges upp och ned?!

    SvaraRadera
  5. Jag tror att dom står/sitter upp och ner!

    SvaraRadera
  6. Cici, det kanske är därför som jag har svårt att övertala förlagen att anta mina manus ;)

    Inger, du har naturligtvis rätt! ;)

    SvaraRadera
  7. Nä nu får du lov att tala om hur du har fixat till det där! Annars får man ju grubbla ihjäl sig.

    SvaraRadera
  8. Cici, mejla mig på skrivrobert(at)hotmail.co.uk så ska jag berätta hur man gör :)

    SvaraRadera