torsdag 27 april 2023

Helgfrågan v. 17

Helgfråga från Mias bokhörna. Denna gång handlar det om vinterböckerna. Helgfrågan lyder:

Nu när våren är här börjar vinterböckerna komma. Är det någon utgivning du kollat in?   

Nej, det har jag faktiskt inte. Jag har så många olästa böcker att jag inte orkar fundera på vinterböckerna. Men det kommer säkert en hel del trevliga böcker :)

EDIT. Jag ser nu att Mia lade upp en annan fråga än den hon hade sagt i förväg att det skulle vara. Hon ändrade vinter till höst. Ja ja, jag låter mitt svar stå kvar i alla fall.

12 kommentarer:

  1. ännu vårmånad, midsommar först...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns allt så. Men snart är det väl dags för semlor :))

      Radera
    2. ska köpa julklappar först

      Radera
    3. hahaha! nu var du rolig, Hannele!

      Radera
  2. Världsbokdagen har vi passerat. nej, jag hade faktiskt inte börjat fundera över höstens böcker. tittade nyligen på sommarens böcker. men jag hittade några hösttitlar i alla fall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppsan, så går det när man kopierar och klistrar in. Nu har jag ändrat.
      Det snöade lite förut idag. Nu vill jag ha vår! Då känns nästa vinters böcker väldigt avlägset.

      Radera
  3. Förlåt mig. Det är i stort sett samma fråga jag bara tyckte jag formulerade mig lite dåligt. Jag kan avslöja nu att jag byter ut nästa veckas helgfråga.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen fara. Jag blev bara lite snopen, eftersom jag lade upp inlägget med automatisk publicering.

      Radera
  4. Tycker det är svårt att balansera alla nya böcker jag vill läsa, och alla som ligger olästa här hemma...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det. För att nu inte tala om recensionsexen, som ska kunna omväxlas med andra böcker jag planerat att läsa.

      Radera
  5. Jag har också många olästa, men några nya brukar det alltid bli ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan det säkert bli här också. Jag orkar bara inte hålla koll på alla böcker som ska ges ut.

      Radera