onsdag 19 april 2023

Den boken ville jag ha!

Igår fyllde jag år och idag uppvaktades jag av min äldre dotter. Bland annat fick jag boken Den tysta fågeln av Peter Mohlin och Peter Nyström. Den boken ville jag verkligen ha, men det hade jag inte berättat, så då hade jag ju tur som fick den.

Deras böcker utspelar sig i Karlstad. Det är tredje delen i serien om den före detta FBI-agenten John Adderley, som numera arbetar som polis på länskrim i Karlstad. De båda tidigare delarna, som jag har läst, heter Det sista livet och Den andra systern.

3 kommentarer:

  1. bott en sommar i Karlstad, skulle kanske vara nåt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att inte alla böcker utspelar sig i Stockholm eller Fjällbacka ;)

      Radera
  2. dottern har väl läst din blogg. kul att läsa böcker som tilldrar sig i trakter en känner till

    SvaraRadera