söndag 3 mars 2024

Inga köp på bokrean, eller...?

Jag bestämde mig för att inte köpa några böcker på bokrean i år. Jag har för många olästa böcker. Men så gick jag in i den lokala Icabutiken och naturligtvis låg det några reaböcker där. Jag fick syn på Jag kommer att hitta nyckeln av Alex Ahndoril. Alex Ahndoril är ett gemensamt namn på makarna och författarduon Alexander och Alexandra Ahndoril, som annars har använt pseudonymen Lars Kepler. Den här boken är första delen i en serie pusseldeckare, så den kände jag att jag var tvungen att köpa, eftersom jag älskar Agatha Christie, pusseldeckarnas drottning. Jag tror att jag hade fått ett bättre pris på Akademihandeln, men strunt samma. Nu får den i alla fall stå bland andra olästa böcker.

4 kommentarer:

  1. ett bibliotek med bara lästa böcker skulle vara ganska tråkigt

    SvaraRadera
  2. Nåja, EN reabok måste väl vara ok? Jag har köpt ett par barnböcker. Det är allt.

    SvaraRadera