lördag 16 mars 2024

Veckans mening v. 11 2024

Varje lördag presenterar jag en mening från boken jag läser. En mening som har fått mig att stanna upp. Den kan vara humoristisk, men den kan även vara allvarlig. En mening att lägga några sekunder på. Veckans mening är hämtad från Bestseller av Pascal Engman

Med hjälp av en gangsterromantisk marknadsföring och ett erbjudande om tjänster under bordet har en ny spelare trätt in på planen inom rättsdomänen: Gangsteradvokaten.

Häng gärna på! Och länka gärna i kommentarsfältet.

4 kommentarer:

  1. Min mening befinner sig också inom rättsdomänen, fast helt annorlunda situation: https://bloggbokhyllan.blogspot.com/2024/03/brodskij.html

    SvaraRadera
  2. bättre för sent än aldrig. Pascal Engman har jag länge tänkt läsa men jag hinner inte med spänningslitteraturen. får se se om det kan bli påskekrim? min mening:
    http://mrscalloway.blogspot.com/2024/03/veckans-mening-v-11-2024.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag var sen med att lägga upp mitt inlägg också. Påskekrim är inte dumt.

      Radera