torsdag 7 september 2023

Helgfrågan v. 36

Helgfråga från Mias bokhörna. Tydligen ska vi tänka hösttankar. Helgfrågan lyder:

Vilken bok ser du fram emot att läsa i höst?

Jag tror det ska bli bra att få läsa Parasiten av Sofie Sarenbrant. Det är elfte fristående delen om kriminalinspektör Emma Sköld. Jag har läst flera av de tidigare delarna och tyckt om dem.

Parasiten handlar om när livet slås i spillror över en natt. Om hämndbegär, såriga syskonrelationer och en familjetragedi som får katastrofala konsekvenser.

8 kommentarer:

  1. den har jag sett lite överallt, i bokaffärer

    SvaraRadera
  2. Har bara börjat på serien av Sarenbrant, men vill absolut fortsätta läsa den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har missat många i den serien, men jag gillar dem jag har läst.

      Radera
  3. Oj, behöver läsa i kapp, jag har några kvar i den serien innan jag har kommit till denna.

    SvaraRadera
  4. Den har jag läst och den var riktigt bra.

    SvaraRadera
  5. Sofie Sarenbrant har jag ännu inte läst något av. Men det verkar vara bra böcker.

    SvaraRadera