onsdag 10 maj 2023

Så kul att bli inbjuden

När jag arbetade på tidningen Fryksdals-Bygden i Sunne fick jag ofta vara med och bevaka olika evenemang under Kulturveckan i Sunne, ett mycket ambitiöst evenemang med mängder av olika kulturyttringar representerade. Kulturveckan anordnas av Stiftelsen Selma Lagerlöfs Litteraturpris och i år äger den rum 30 juli - 6 augusti.

Som en del av det digra programmet genomför Värmländska Författarsällskapet en författarkväll i Östra Ämtervik den 31 juli. 4-5 författare kommer att medverka, och jag kommer att vara en av dem. Så roligt att de ville bjuda in mig!

10 kommentarer:

  1. Stort, stort GRATTIS! Har ju läst dina böcker och de var otroligt bra. Så den inbjudan förtjänar du verkligen:-)

    SvaraRadera
  2. Så kul! Grattis! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppsan! Jag blev visst anonym. Det var inte meningen. Ska vara alkb. se

      Radera
  3. så jätteroligt, Robert! grattis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte en aning om ifall det kommer folk, men jag är i alla fall jättetaggad.

      Radera