torsdag 20 september 2018

Helgfrågan v. 38

Helgfråga från Mias bokhörna. Hon ska minsann till Bokmässan i Göteborg, vilket föranleder henne att ställa följande frågor:

Ska du besöka Bokmässan i år?

Bonusfråga: Har du något Restaurangtips i Göteborg?


Visst ska jag på bokmässan! Jag är där på söndagen. Och det av en rolig anledning. Jag ska bli intervjuad i Värmlandsmontern på söndagen om min nya roman Ingenting att se. Det tycker jag ska bli jättekul! Någon annan som ska vara där på söndagen?

Nej, jag har ingen aning om vad det finns för restauranger i Göteborg.

17 kommentarer:

  1. Spännande! Det finns en bra restaurang på andra våningen på Bokmässan, lunchpriser.

    SvaraRadera
  2. så roligt! det hade jag velat vara med om. men det blir ingenting för mig i år. kanske kommer du i TV?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag misstänker att TV:s kulturredaktörer inte kommer att slåss om att bevaka mig 😄

      Radera
  3. Vi kommer vara i Göteborg på en del av söndagen, men om det blir bokmässa vet jag inte.

    SvaraRadera
  4. Roligt att du ska dit, lycka till!

    SvaraRadera
  5. Men så roligt! Hoppas du skriver om intervjun och mässan på bloggen sen. ;)

    SvaraRadera
  6. Attans jag ska dit på lördagen. Lycka till med intevjun.

    SvaraRadera
  7. Kul! Hoppas att det går bra. Det är ju något att se.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr hinner jag nog inte se så mycket själv, men kul ska det bli. Jag var på bokmässan för ett antalmår sedan och minns att den var mycket omfångsrik.

      Radera