torsdag 27 september 2018

Helgfrågan v. 39

Helgfråga från Mias bokhörna. Även denna vecka är det bokmässan som uppfyller hennes tankar vilket leder till veckans helgfråga:

Vad ska man köpa? Någon speciell bok av någon speciell författare?

Bonusfråga: Något annat än böcker du suktar efter?

Väldigt svår fråga. Det finns ju hur mycket böcker som helst att välja mellan. Det blir väl att nosa omkring på mässan. Men jag vore inte jag om jag inte så här lite försynt säger att om nu någon skulle komma förbi Värmlandsmontern på Bokmässan, så finns min nya roman Ingenting att se att köpa där. De säljer den dessutom otroligt billigt har jag förstått, så där kan man fynda ;)

Något annat än böcker kommer jag inte på. Jag vet faktiskt inte vad, utöver böcker, som det finns att köpa.

17 kommentarer:

  1. Ja hade du varit där hade jag köpt boken men jag kommer på lördag. Men vi får väl se..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Boken finns där, även om jag ännu inte hunnit komma tillstädes 😀

      Radera
  2. Du kommer att upptäcka att det finns hur mycket som helst att köpa. Förutom böcker, alltså.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul. Det är många år sen Jag var där så jag har glömt.

      Radera
  3. Så synd. Jag var där igår men missade dig.
    Sv. Tack så mycket. Det är inte jag som tecknat min bild i headern. Jag hittade den på pixabay.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte konstigt att du missade mig. Jag ska dit i morgon 😄

      (En välvald är det i alla fall)

      Radera
    2. En välvald bild ska det stå 🙄

      Radera
  4. hoppas att du säljer bra! en behöver faktiskt inte handla en massa annat än böcker. det är ju för litteraturens skulle en åker på en bokmässa. ja, men ok då, ett bokmärke är väl inte helt fel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har sagts mig att man inte ska räkna med så mycket försäljning, men kan väl iaf få en bild på mig att visa här på bloggen 😉

      Radera
  5. Lycka till med boken på bokmässan! Har börjat läst den, fängslade mig direkt, kör en smakbit ur den i morgon. ;)

    SvaraRadera
  6. Finns väl alltid något att köpa. Tygpåsar brukar finnas och det händer att det kommer hem fler sådana än böcker ibland.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tanken är väl att man ska fylla dem med böcker ;)

      Radera