söndag 22 september 2019

Utlottning av The Mars Room

Jag har råkat få två exemplar av Rachel Kushners roman The Mars Room. (Titeln är länkad till förlagets information om boken.) Jag har därför kommit överens med Bookmark Förlag att lotta ut ett ex här på bloggen.

The Mars Room är årets bästa bok enligt Time, samt Man Booker-finalist och Andrew Carnegie-nominerad.

För att vara med i utlottningen ska du skriva det i kommentarsfältet till det här inlägget. Om du tipsar om utlottningen i egen bokblogg får du en extra lott. (Skicka med länken.) Tipsar du om den på Facebook ger det också en extra lott. Du kan alltså ha tre lotter.

Du har tid på dig till den 30/9 kl. 23.59.


16 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och har tipsat om tävlingen här; https://eggetbok.blogspot.com/2019/09/utlottning-hos-mina-skrivna-ord.html

    SvaraRadera
  2. Booker-böcker kan aldrig vara fel. Tar gärna emot en lott!

    SvaraRadera
  3. Jag ska erkänna att jag blev så avskräckt av det där omslaget att jag, första gången jag var inne, inte ens läste texten. Det är fullkomligt bedrövligt!
    Sedan dess har jag gått in igen, läst inlägget och kollat upp boken, och till min förvåning låter den ju riktigt intressant. Tänk vad ett omslag kan göra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tolkar det som att du vill vara med i utlottningen :)

      Radera
    2. Det kan jag vara. Jag vinner aldrig ändå, så jag "hotar" ingen som är mer förtjänt av boken genom att delta :)

      Radera
  4. Hej, jag står i kö för att låna den här på biblioteket, jag är inte ensam i kön...tar gärna en lott och hoppas på tur!

    SvaraRadera