torsdag 1 juni 2017

Födelsedagstävling

Den 15 juni fyller den här bloggen 9 år. Det tänkte jag fira med en tävling. Priset är ett exemplar av min kriminalroman Skam. Så här gör du om du vill vara med:

1. Anmäl dig i kommentarsfältet nedan! (1 lott)
2. Skriv om tävlingen i din blogg och länka hit! (1 lott)
3. Berätta om tävlingen på Facebook! (1 lott)

Punkt 1 är obligatorisk om man vill vara med och tävla. Punkterna 2 och 3 är för dem som vill öka vinstchansen.

Anmäl dig senast den 14 juni kl. 23.59. Vinnaren offentliggörs här på bloggen på dess födelsedag den 15 juni.

18 kommentarer:

  1. jag vill verkligen vinna din bok, Robert! jag skriver omedelbart på min blogg

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Ska jag se detta som att du vill vara med och tävla, eller var det bara ett försynt grattis? 😉

      Radera
  3. Jag är med i tävlingen med en lott.

    SvaraRadera
  4. Självklart vill jag vara med och tävla om din bok. Jag har dock delat inlägget på Twitter och inte Facebook vilket innebär att jag har gått utanför reglerna lite, men jag är helt enkelt inte särskilt förtjust i Facebook :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har å andra sidan inte Twitter, men jag ska inte vara besvärlig. Du får två lotter ändå 😃

      Radera
  5. Grattis! Jag är gärna med och tävlar med en lott!

    SvaraRadera
  6. Grattis! :) jag vill gärna vara med och tävla! Delar även tävlingen på Facebook.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så bra! Det blir 2 lotter till dig!

      Radera
  7. Anmäler mig, såklart! Skrivit ett inlägg på bloggen och delat på Bokhyllans fb-sida (om det gills!). :)

    SvaraRadera
  8. Sen med anmälan men vill gärna vara med i utlottningen.
    Jag har skrivit på min blogg
    http://mittbokintresse.blogspot.se/2017/06/en-tavling-pa-bloggen-mina-skrivna-ord.html

    och delat på min facebook. Heter Camilla Blomster där.

    SvaraRadera
  9. Grattis!
    Jag kniper gärna en lott i hopp om att vinna en bok.

    SvaraRadera