fredag 15 maj 2020

Hit ville jag inte tillbaka

När min fru kom hem från jobbet idag mötte jag henne i hallen och började berätta en grej. Men sen var jag tydligen ”borta” en kort stund fastän jag stod upp. Men jag tappade grejen jag höll i handen. Då drog jag mig till minnes att jag i förrgår talade med en kund då jag plötsligt blev yr och inte hade en aning om vad jag skulle säga. Så hustrun ringde ambulans och nu är jag inlagd på strokeavdelningen, där jag låg för sex år sedan då jag hade fått en stroke i hjärnstammen. Hit hade jag inte tänkt komma tillbaka...

Ja ja, i morgon blir det röntgen. Ordnar sig nog. Och flera av den kommande veckans blogginlägg är redan inlagda 😉

6 kommentarer:

  1. krya på dig, hoppas de hjälper dig

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag orolig, håller verkligen tummarna för dig! Bra ändå att du blev inlagd, om det är något så är du på det bästa stället. Hoppas att de hjälper dig och att du blir bättre snart. Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Men oj Robert! Det här såg jag först nu. Jag tänker på dig! <3

    SvaraRadera